Voorbereiding - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Sandra Gelder - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Sandra Gelder - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

31 Maart 2016 | Nederland, Leiden

Over drie weken precies is het zover, dan ga ik naar china. Waarom wil ik naar China? Een aantal redenen om precies te zijn; Ik ben nieuwsgierig naar de cultuur, ik wil graag een aantal beroemde plekken zien. Ook het landschap zelf ben ik nieuwsgierig naar. Maar ik wil ook graag weer wat langer op weg zijn. Na goed speuren kwam ik op deze reis van Sawadee uit.

Vandaag kan ik mijn visum ophalen, dat maakt ook dat het toch echt dichterbij komt.

Veel zin in de reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

China

31 dagen rondreizen door china.

Recente Reisverslagen:

21 April 2016

Vertrek

31 Maart 2016

Voorbereiding
Sandra

Verre reizen maak ik met een groep.

Actief sinds 13 Nov. 2011
Verslag gelezen: 39
Totaal aantal bezoekers 4738

Voorgaande reizen:

21 April 2016 - 21 Mei 2016

China

14 November 2011 - 11 December 2011

ecuador en galapagos eilanden

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: